torstai 11. heinäkuuta 2013

110.


Vihani ihmiskuntaa kohtaan on jälleen ehkä hieman nousukiidossa. 

Olin muutama viikko sitten töissä, viikkailin pinoja siinä kaupan etuosassa kun sivusilmällä huomasin että meijän kaupan eteen parkkeerasi kaksi todella vanhaa mummoa rollaattoriensa kanssa. Kuulin kun toinen alkoi ränttäämään että "Tämä on aivan kauhea kauppa! Tuolla on aivan kauhean näköisiä tyttöjä töissä!", käännyin katsomaan ovelle päin jolloin tämä vihaaja-mummo siristi vihaisesti silmiään, tuijotti mua suoraan silmiin ja sihisi "aivan kauhean näköisiä tyttöjä!" ja mä olin vaan näin ":0". Meillä on kyllä kaikilla tatuointeja ja osalla lävistyksiä, mutta ei ne mummotkaan varsinaisesti mitään ruusuja olleet. Saatana. Minä niin mieleni pahoitin.

Oon kyllä tottunut olemaan ihmisten pahanmielen likakaivona, koska olen asiakaspalveluammatissa niin mulle saa of course sanoa esim että "miten sä olet päässyt ton näköisenä tänne töihin?!" tai "no ei nää teidän vaatteet taida sullekkaan mahtua päälle" (huom kommentin aikaan olin noin 15kg hoikemmassa kunnossa) mutta kyllä silti aina tekisi mieli potkaista ko henkilöä kurkkuun ":)".

Ja sitten viime viikolla tapahtui seuraavaa, kun olin ravaamassa juna-asemalle päin: vanha mies pysäyttää mut kävelytiellä ja sanoo jotakin. Mulla oli kuulokkeet korvilla joten en kuullut mitä herra sanoi, joten otin kuulokkeet pois ja sanoin että "anteeksi mitä?" jolloin vanha mies toistaa että "sun rinnat hytkyy kun sä kävelet!" johon minä vastaan että "näinhän ne tuppaa tekemään" jonka jälkeen pappa näyttää peukkua, hymyilee ja jatkaa matkaa. Ok. Voi vittu. Ei ole helppoa tämä Dolly Parttonin elämä.





Kaikkien näiden mieltä hivelevien kommenttien jälkeen oli hauskaa kun tossa yksi päivä olin Stokkan Herkussa ostamassa eväitä ja siellä noin 5-v poika näki mut ja alkoi todella kovaan ääneen kailottamaan isälleen että "Isä! Katso! Tädillä on punaiset hiukset, ne ovat niin kauniit! Punaiset kuin tomaatti! Ihanat hiukset! Katso nyt isä!". Aww. Erityisen kivaa oli se, että se poika ei maininut mun 3sentin juurikasvusta mitään, arvostin.


Edit: Näppiksestä on e ja n paskana, saa hakata ihan tosissaan että saa kirjoitettua. Eli jos tekstistä puuttuu mystisesti kirjaimia välistä niin arvatkaa loput.

2 kommenttia:

  1. Paras kuva koko universumissa <3 T. Marsu

    VastaaPoista
  2. Itsekin olen asiakaspalveluammatissa ja kyllä saa välillä ihan kunnolla hillitä ittensä että ei hyökkää asiakkaan kimppuun:D

    VastaaPoista