sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

59.

Meow!

Voi elämän epäreiluus sentään. Niko oli viikonlopun Lappeenrannassa LPRHC Festeillä ja arvatkaa mitä mä tein. Olin perjantaina iltavuorossa eli en voinut lähteä Lepraan ja viikonlopun sitten vaan siivosin ja kuurasin meijän kämppää. Lauantai-illan esim kuurasin vessan seinät. Party hard! Siivouksen jälkeen oli niin tylsää että luin Suomi24:n keskustelupalstalta juoruja Martinasta ja Stefusta. Pary hard x 100!

Tänään kävin keskustassa ja laitoin päälle uuden lintumekon. Taidan perua puheeni siitä että se helma olisikin tarpeeksi pitkä. Ei se ole.
T: Nimim. "Björn Borg love all lace-alushousujen promotyttö 2012?"






Näissä kuvissa pidän käsillä persiistä kiinni ettei helma nouse tuulessa korviin saakka. Niin mutta tosiaan kävin keskustassa Gina Tricotissa ostamassa pari juttua, mutta teen niistä sitten oman turhanpäiväisen postauksensa.

PS: Telkasta tulee semmonen elokuva ku Pinnan alla 2: Riutta joka on ehkä paskin elokuva mitä oon hetkeen nähnyt. Tätä mieltä olen minä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti