tiistai 28. tammikuuta 2014

118.


Uutuussarjamme "Aikuisen naisen vaatteet" jatkuu...



Donitsipaita, H&M.



Dinosaurusneule, Asos.


Mulla on nyt luiskahtanu jotenki ihan sekoilun puolelle näiden vaatteiden kanssa, vähän alkanu pelottaa että perjantain, eli mun synttäreiden, jälkeen kuljen tuolla kylillä potkupuvussa ja tutti suussa. Mulla on tämä viikko vappaata töistä ja olen jo puoli vuotta sitten luvannut Nikolle että siivoan mun kauneushuoneen ja vaate- ja kenkäkaapit. Puoli vuotta tosiaan vetkuilin että ens viikolla, eiku sitä seuraavalla viikolla sittenki mutta nyt kun pötkötän koko viikon tässä sohvalla niin joudun ehkä vihdoin käymään noi kuteet ja kengät läpi ja karsimaan niistä taas sellaisen Kilimanjaron kokoisen kirppisvuoren. Siinä on meinaan aikamoinen savotta mulla edessä. Ääärh.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti