tiistai 15. huhtikuuta 2014

124.


Siis mitä?! Eikö ne tontut, jotka käy aina öisin salaa ompelemassa mun vaatteita saumoista sisään muutaman millin kerrallaan, ole käyneet täällä yhtään bloggaamassa? On se nyt kumma, paskat tontut! 

Otetaan kevyt lasku tähän bloggaamis hommeliin, eli kuulumisia instagram-kuvien kanssa. Mitäs kaikkea mä nyt olenkaan hommaillut...




Olen rapsutellut Hugoa kotona. 




Kävin vähän Comeback Kidin keikalla kaljaa juomassa. Siellä oli myös The Greenery, josta pidin kovasti.




Keikan jälkeen olin sitten seitinohuessa pikkudarrassa, Hugo lohdutti.




Oon alkanut ihan tosissaan Kike Elomaaksi, tässä kuvatodiste että olin tuossa yksi aamu klo 5.50 (KYLLÄ! KYMMENTÄ VAILLE KUUSI AAMULLA!!! I IS NUTZ!) lenkillä ja kuuntelin Ladyä. Tunnustaako kukaan muu tykkäävänsä Ladystä? Just awesomes lenkkimusiikkia! Mulla on spotifyssä sellainen "AM lenkkimusat, älä katso!"-lista jossa on kaikkea Ladystä Justinin SexyBackiin, mutta alan jo vähän kyllästymään niihin samoihin biiseihin eli  jos sinulla on ehdotuksia lenkkimusiikin suhteen niin kommenttiboksiin vinkkiä kiitos!



Ja koska Kike ja ei pizzaa joka päivä, niin olen laihtunut jo kohta 5kg. Jee! Tästä innostuneena ostin uudet liukuvärjäys-hommeli-shortsit! Kiiihihihih! Who wears short shorts, I wear short shorts! Hullu shortsi-kesä 2014 here i comes!

PS: Saakutin violetti tukka, tää näyttää kaikissa sisätiloissa otetuissa kuvissa ihan ruskealta! YAAAARRGGHH!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti