sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

49.

Helloes.

Tässä on taas hetki päässy vierähtämään viime postauksesta, imma buzy bee.

Oltiin juhannuksena Mikkelin holleilla mökillä. Lähettiin ajelemaan sinne torstaina mun töiden jälkeen, ensin toki siinä Jumbon parkkihallissa korjattiin Hugon kopasta kakka nro1. Jouduttiin muutaman kerran matkallakin pysähtymään, kun Hugo protestoi mökille lähtöä. Perillä me sitten laitettiin Cocolla valjaat ja käytiin vähän käyskentelemässä pitkin pihoja ja pusikoita.



Mökillä oli myös Nestori-kisse, joka oli mökin reunalla valjaissa. Heti kun Nestori näki Cocon, alkoi hirveä sähinä ja mulkoilu ja selän pörhistely. Coco ei kyllä ollut Nestorista moksiskaan, söi vaan ruohoa ja nuuski paikkoja. Perjantaina Nestori oli taas pihalla ja aattelin mennä vähän sitä moikkaamaan, kun meijän kissat oli aitassa. No saakeli eihän se Nestori ollut millekkään Cocolle edellisenä päivänä sähinny, vaan mulle :0!!!?! Nessu-kisse vaan sähisi mulle muutaman metrin turvavälin takaa koko viikonlopun! Olin aivan järkyttynyt siitä että Nestori vihasi minua, koska I love kittys!!? Mikä sitä vaivaa!


Tässä hän mulkkaa.

  

Hubie pääsi myös ulos valjaissa vaikka valjaat olikin pullerolle ehkä vähän tiukat aww.



Mä en ole kyllä mikään maailman paras mökkeilijä, koska minä 
a. en sauno, 
b. en ui 
ja c. vihaan vihaan vihhaaaan kaikkia hämähäkkejä ja itikoita ja mitä kaikkia saatanan murhanhimoisia öttiäisiä siellä onkaan. 

Tommonen kolme päivää on ehdoton maksimi mitä pystyn olemaan mökillä, siinä meni vielä aika kivasti kun luki lehtiä ja söi korvapuusteja ja joi siideriä. Ainiin kyllähän mä myös pelasin sulkapalloa (voitin Nikon eli hyvä laji, tykkään!). Ammuin myös kerran ilmakiväärillä! Äiät oli laittanu maalitaulun pellon reunalle ja kun menin kattomaan niin olivat että "he he ammuppas sää" kun olivat varmoja etten osuis edes ladon seinään niin mähän ammuin kuulkaas ekalla sen maalitaulun tuusan nuuskaksi! Siinä pojilla hymy hyyty. Jos vaatekaupassa työskentelu alkaa kyllästyttää niin tarkka-ampuja vois olla potentiaalinen vaihtoehto? Mulla oli also pieni näperrysprojekti, niititin pomolle farkkuliivin ja siihen upposi ihan kivasti aikaa. Tämmönenhä siitä sitten tuli



Ostin mökille lukemiseksi Tuomas Kyrön Mielensäpahoittajan, it funny. Miksi oi miksi Hyvien ja Huonojen uutisten pitää olla jollain kesätauolla, mun sielussa ammottaa musta aukko niin kauan kun keskiviikkoisin ei tule Hyviksiä ja Huoniksiaaaaaa. Katsoin muuten viime viikolla tylsyyspäissään ruutu.fistä kaikki Hyvikset ja Huonikset mitä siellä oli. Olispa jo syksy ja uudet jaksot, koska Tuomas Kyrö on kiistatta funniest mofo tässä maassa. Mua yrjöttää kaikki ihmiset joiden mielestä Munamies on hauska?! Fo reelz, mies kyykyssä laulamassa kimeällä äänellä? Puukosta naamaan kaikille joita edes hymyilyttää tämänkaltainen paska. Nyt aloin miettimään Munamiestä ja muita Putouksen paskahahmoja niin alko vituttaa sen verta kovaa että ohimossa tykyttää ja rystysiä kihelmöi, pakko lopettaa tämä postaus tähän.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti