maanantai 17. syyskuuta 2012

76.

Päivää!

Hugo on ollut ihan outo tässä viimeisen viikon ajan! Ainahan se on ollut ihan hullu mammanpoika mutta nyt se on mennyt jo vähän överiksi; Hugo seuraa mua kun perskärpänen KOKO AJAN. Jos menen vessaan niin etten odota että herra jolkottelee perässä, niin se tulee ryskäämään ja huutamaan vessanoven taakse ihan sekopäisenä. Sama juttu joka aamu ton makkarin oven kanssa, Hugo hyppii ovenkahvaan ja raapi ovea ja huutaa ja huutaa ja huutaa vielä vähän lisää ennenkun mä nousen ylös. Mikä sitä vaivaa?!




Hubert on myös keksinyt että Turbon laatikossahan on tosi kiva makoilla lämpölampun alla. Vähän väliä Hugo löytyy tuolta kielletystä paikasta ja sitten puupelletit pölisee kun Hugo juoksee karkuun.





"...Ai siis mitenniin täällä ei saisi olla?"





Mulla oli tänään vapaapäivä ja en oikeestaan tehnyt yhtään mitään. Tadaa. Röhnötin sohvalla (Hugo luonnollisesti oli liimaantunut kylkeen kiinni), join kahvia ja selasin about kaikki internetin nettikaupat läpi ja klikkailin ostoskorit valmiiksi ensi viikon palkkapäivää varten. Boom!



PS: Meillä oli duunin pailandokset tässä meidän kämpällä lauantaina ja Inkku oli sitä mieltä että mun pitää tehdä asuntopostaus, eli mitenkä olisi; kiinnostaako meijän uuden luukun sisustus ketään? Tässä vähän esimakua elikkäs mun prinsessapöytä jonka ääressä on aivan hirveä meikata kun siinä näkyy kaikki näpyt ja rypyt ja rumuus heti aamusta.





4 kommenttia:

  1. Asuntopostaus kyllä! Ja täällä on eräs parrakas (en minä) joka ihastui kilppariin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meewi hei, tämä oli muuten tämän blogin sadas kommentti :D whoop whoop!

      Poista
  2. Juu, kyl kiinnostaa asuntopostaus. Ja toi peilipöytä, mistä tommosia saa, oon aina halunnu tommosen. Terv. vituttaa meikata kellarivessan paskassa valossa.

    -Hertta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pöytä ja lamput on ostettu erikseen ikeasta. Lamput oli kyllä aika tricky asentaa, tarviaa sähkömiehen/macgyverin siihen hommaan!

      Poista