tiistai 16. lokakuuta 2012

81.


MIJAUUU oletteko ikävöineet?

Kuulin eilen rankkaa palautetta aiheesta "miksi ei ole tullut uusia postauksia?!?!" niin piti sitten heti tulla kirjoittamaan kuulumisia. Ja koska minä <3 listat (kauppalista, matkalle pakattavat tavarat-lista, ostettavat joululahjat-lista...), niin listaan tähän nyt että what`s up buttercup.




-Tätä ei nyt kyllä usko kukaan, eli pitäkää penkeistänne kiinni: minä ostin itselleni crosstrainerin!!! Kyllä, minä! Ja hulluintahan tässä on se että mä olen ihan oikeasti käyttänytkin sitä. Katoin eka netistä että mitä semmoiset maksaisi uutena ja totesin että 200-300€ on vähän liian suolainen hinta, niin ostin sitten crosstrainerin huuto.netistä 41eurolla. Se on ihan hyvä hinta vaatetelineestä....




-Hei JEEEE huomasin justiinsa että nellyyn oli tullut niitä vihreitä paljettihameita joiden perään manguin tossa muutama postaus sitten!  Tilaan heti!!!

-Meikäläinen lähtee muutaman viikon päästä Osloon viikonlopuksi kickoffeihin, mutta MITÄ MÄ LAITAN SINNE PÄÄLLLEEEEEEE ABUA ABUAAAAA EI OLE MITÄÄN KIVAA?!! Otamme ehdotuksia vastaan.






-

6 kommenttia:

  1. Jessssss!!! Vihdoin. Oli jo hurja ikävä. Oot ihana. Panda kettu mymmeli ♥

    VastaaPoista
  2. ihastuin tohon keltaseen paitaan vaikkei se tossa kuvassa kokonaan edes näy 0_o mistä se on, mistämistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on The Heartburnsin t-paita, Combat Rock Shopista
      http://www.fireinsidemusic.com/shop/img_upload/records/7975r.jpg

      Poista
  3. Viimeinkin uusi postaus,hyvä! :)-S

    VastaaPoista
  4. Jee, vihdoin! Kiva postaus ja kiva oli nähdä taas! :) t:Viivi

    VastaaPoista