lauantai 22. joulukuuta 2012

90.


Kuinka moni oli jo huolissaan (vai helpottunut?!) että onko meikäläinen tippunu laivalla laidan yli kun uusia postauksia ei ole tullut kuukauteen?! Tehny ns samuliedelmanit. Myöntäkää! Olette kuitenkin ikävöineet!

Anywho, ollut tässä kaikenmaailman keksittyjä kiireitä niin ei ole kerinnyt yhtään kirjottelemaan tänne, me so sori. Mitähän kirjoittamisen arvoista tässä kuukauden aikana olisi tapahtunut... hmmm. Oon lähinnä ollut töissä, nyhjännyt kotota soffalla mun uudessa Miss Piggy-kylpytakissa ja muutaman kerran krebannut täysiä.

Laivalla oli todella kivaa, mulla oli sen reissun jälkeen kropassa ihan joka ikinen lihas kipenänä. Tuli vissiin vedettyä aivan uuden luokan muuveja laivan discossa. Ostin Tukholmasta vain yhden huulipunan pelottavan kissamiehen meikkikaupasta joten ei mennyt yhtään tuhlailun puolelle. Muutaku taxfreessä sit... T : nimim. en ikinä katso hintaa.

Kävin Lahessa kolmen päivän bisnesmatkalla. En ollut koskaan ollut Lahessa baarissa joten lahtelaiset sitten veivät kaikkiin parhaimpiin menomestoihin, mm viimeisenä etappina Disco Glow. Se oli sellanen work hard party harder-reissu.


(huomioikaa myös oranssi huulipuna, nyt on villiä!)


En voi esitellä täällä kaikkia mun kuukauden aikana tekemiä ostoksia koska muuten luulette että oon joku hullu tuhlurilady (mikä ei pidä paikkaansa) mutta tässäpä kuva meikän uudesta madnesstopista! Siinä on liekkejä JA motskarilla ajava kotka!!! Go big or go home hei!!! Mun mielestä fabulous, muutamien muiden mielestä a. mauton, ja b. liian ed hardy, mutta mitäpä ne mistään mitään tietää!?

Mun pitää tänään lähteä ostamaan vielä viimeisiä joululahjoja ja kovasti suunnittelin että joo, meen niin että oon jo ysiltä kaupan ovenrivassa roikkumassa että vältän ehkä pahimmat mammutti markkinat. NO mäpä se makaan sohvalla edelleen kylpytakissa nettiä näpyttelemässä ja musiikkia kuuntelemassa ja kello on jo puoli 1. Eli kun mä pääsen paikalle on meno jo tätä luokkaa....




HHHNNNNNNNNNGGHHHÄÄÄÄÄÄEEERRRGGGHHHHHHHH DOES NOT WANT!!!!!!!!!!!!


1 kommentti: