torstai 22. marraskuuta 2012

89.


Arvataa mitä! Mä lähden tänään risteilylle! Apua apua paniikki paniikki! Oon katsonut Titanicin liian monta kertaa elämäni aikana, pakko olla koko reissu kellukkeet käsivarsissa. Pientä trauman poikasta on aiheuttanut myös se yläpunkassa nukkuminen ja se kerta kun nukuin koko yön siinä hytin tuolissa, koska en vaan yksinkertaisesti päässyt sinne yläpunkkaan...




Kas tässä, eiliset rönttöilyvaatteeni. Älkää kattoko tuota pahvilaatikkojen oksennuskasaa mun takana!




Puolentoista tunnin päästä pitäisi olla jo menossa, mutta täällä mä vielä nökötän kylpytakki päällä, lämpörullat päässä ja laukku pakkaamatta. Ja kirjottelen postausta. Koska tämä on tärkeää. Siellä risteilyllä on muuten buffetissa joulupöytä! FARSSI! Mä vihaan jouluruokia!!! Mutta niin kauan kun punkkuhana toimii ja suklaamoussea on niin whatever.

Tack och adjöö, lähden nyt pakkaamaan mun Ville Viikinki-henkselit matkalaukkuun!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti