perjantai 18. tammikuuta 2013

93.


Mijauweee!

Mun on pitänyt jo viikon verran kirjoittaa yksi postaus loppuun, mutta se saa nyt odottaa koska first things first: MINULLA ON NYT PUNAINEN TUKKA APUA APUA KAUHEA IDENTITEETTIKRIISI!!!!



(IRL tukka on paljon kirkkaamman punainen, ko kuva on instagramin kautta joten väri vähän vääristyi kun piti blurrailla hehe)

Oon vuosia märehtinyt punaisen tukan perään, mutta en ole uskaltanut koska värinpoisto nönnönnöö tukka katkeaa sössössöö. Mutta nyt päätin olla villi-vilperi ja katsoa kuinka käy. Tämä väri vaati alleen kaksi värinpoistoa, jotka eivät muuten vaikuttaneet mun tukan kuntoon mitenkään. Nyt on vähän huijattu olo kun tosiaan vuosia olen pitänyt sitä korppimustaa tukkaa kun en ole uskaltanut lyhyiden hiusten pelossa mitään muutakaan. Niin mitä vielä! Tukka oli kahen värinpoiston jälkeen vaan että is that all you got!?

Huomioita:
1. Silmät näyttää ruskeammilta! Ja huomattiin että niissä on ehkä myös pieni vihreä vivahde!? OOOOH!
2. Mun mielestä en näytä enää yhtään niin paljoa A4:lta (=kalpealta)!?! Jee!!!





2 kommenttia:

  1. Tervetuloa punatukkasten maailmaan puta!
    <3: Marsu

    VastaaPoista