torstai 31. tammikuuta 2013

95.


MEOW MEOW MEOW ETTE IKINÄ ARVAA MITÄ!!!!!!!!!!!

Mulla on tänään synttärit. Yay meow meow meow vanha muija!

No mutta, tarina; Olin tossa tiistaina töissä ja yhdestä toisesta myymälästä soitettiin että olisko meillä kukaan vapaalla keskiviikkona, kun heillä olisi hirveästi hommaa. No meikähän sitten oli että no hei, meillä on ollu hiljasta kun huopatossutehtaalla, pyydän että toi D välivuorosta tulee teille. Laitoin D:lle viestiä että möö voitko mennäkkin ke tonne toiseen liikkeeseen, johon D vastasi todella pitkän hiljaisuuden jälkeen että "Ööööö emmä oikein voi... Kun on yks juttu... Mistä en voi kertoa sulle... Soita Nikolle..." ja mä olin että weird shit going on nyt hei ja mitä ne oikein juonii mun pääni menoksi. Soitin Nikolle ja kerroin tästä johon Niko hirveän kiireisen kuuloisena oli että hei joo joo mä soitan sulle takasin, nyt on yks kiireellinen duunijuttu tässä. Hetken päästä Niko laitto tekstiviestin että kato facebook, mä olin vaan että no mitä helkuttia nyt!? Niko oli laittanut facebookkiin statuksen jossa luki tiivistettynä "Tämän luettuaan kannattaa Maailman-Parhaimman-Bloggaajan (nimi muutettu) alkaa miettimään mitä laukkuunsa pakkaa illalla, koska huomenna lähdemme viikoksi Kanarialle juhlimaan A-M:n syntymäpäiviä!"

ÄÄÄK!!!?!??!! Me ollaan Nikon kanssa puhuttu että olisi hauska mennä jonnekkin kunnon rantalomalle, missä menisi viikko vain punanahkaisten brittituristien kanssa nahkaa grillatessa ja ryypätessä! Classy stuff siis!!! No nyt Niko oli keksinyt että synttärit on hyvä syy lähteä, oli salaa sopinut mun työkavereiden kanssa että oon viikon pois ja hankkinut kissoille hoitajan. ULLATUUUS!!!

Eli täällä sitä nyt ollaan, poolilla aurinkotuolissa. Mulla on projektina get my tan on ja Snookimainen ihonväri. Tosin jos vanhat merkit paikkaansa pitää niin palaan täältä enemmän Futuraman Dr Zoidbergin näköisenä kuin Snookin.
T: nimim. A4 ja SPF 370-girl-86



PS: olisin halunnut laittaa tähän kuvan vitivalkoisesta itsestäni meidän hotellihuoneen parvekkeella mutta en osannut tällä i-padilla. Wäää!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti