sunnuntai 20. tammikuuta 2013

94.



Oli tossa eilenaamulla pikkasen vilpakka keli kun köpöttelin bussipysäkille, kuten alla olevasta saattanee huomatakkin. Kivasti piti skrapaa naama kun pääsi töihin saakka. Vihaan sitä kun kesällä on kuuma, mutta kyllä mä vielä enemmän vihaan kylmää. Nahkatakki-kelit on hyvät, muutan sellaiseen maahan missä on +15 aina!





Ainiin, oon ihan vallan unohtanut kertoa siitä, että sain töissä ylennyksen! Oon nyt virallisesti meidän kiskan myymäläpäälikkö. Joo. Ja sehän meinaa sitä että mä pääsen tossa maaliskuussa Australiaan myymäläpääliköiden kickoffeille viikoksi jee jee jejeje jeee jeee! Sitten kun olin aikani pomppinut ilosta ton Aussihomman suhteen niin tajusin erään asian. Australiassa on kuuma. Saatanan kuuma. Jos on liian kuuma niin pitää pitää shortseja. Ja rannalla bikinejä. Sitten sain pienimuotoisen paniikkikohtauksen.

Olen nyt siis virallisesti ja ihan tosissaan alkanut laihduttamaan (sanoi hän, ja söi kaksi suklaakeksiä aamukahvinsa kanssa äää). Oon ihan Kike Elomaana kävellyt töistä kotiin (6.15km/about 1h/-300kcal) ja vetänyt maitorahkaa kun mikäkin. Muutama kilo on jo lähtenyt, mutta edelleen meikä shortsit jalassa saa aikaan sellasen reaktion että tekisi mieli hypätä Volvoon, ajaa lähimmälle ABC:lle, valella itseni E98:lla ja sytyttää tuleen. Mutta onhan tässä vielä maaliskuuhun aikaa...





Hei ja mieleeni on juolahtanut sellainen homma, että pitäisköhän mun käydä solariumissa ennen sitä reissua!? Sillä vaan että mun vitivalkoinen kalmaiho helahtaa välittömästi ravunpunaiseksi kun aurinko vähänkin pilkistää pilvien takaa. Se ei vaadi kun 15min auringonpaisteessa niin mä oon punaisempi kun brittituristit Teneriffalla! Että jos kävisin pari kertaa solkussa että saisin vähän jotain pohjaväriä tähän A4:seen niin en ehkä pyörisi siellä koko viikkoa yhtenä isona vesikellona, vai? T: nimim. 2011 ja 2012 Tuskassa vietettyjen päivien jälkeen olin niin pahasti palanut että nousi kuume, vaikka olin käyttänyt suojakerrointa 370-girl86


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti