torstai 31. toukokuuta 2012

40.

Kävin tänään mun vanhalla työpaikalla vaklimassa yhtä toppia, jota ei surukseni enää ollut jäljellä. Mutta blogini ykköslukija eli kettu- ja pandanainen (terkkuja!) oli ja hän vaati uutta postausta! Täältä pesee! Postaus käsittelee paremman aiheen puutteessa randomkuvia joita siirsin kännykästä tietokoneelle.


Aloitetaan nyt vaikka siitä että mulla tippui tänään naamarasva lattialle. Ylösalaisin. Kissankarvaiselle ja muutenkin aivan paskaiselle matolle. Vitutti sen verta rankasti että piti ottaa ihan kuva.





Thug life kitty has a thug life.




Ostin töistä tälläsen Leen lörömekon! Se on eeehhannaaaa kesää ajatellen, tommosta lörppänäpuuvillaa ja ei kiristä eikä purista mistään. Jos Niko lukee niin oli also halpa!




Hommat on nyt sillälailla ja tilanne on päässyt siihen pisteeseen, että meikä on fat as fuck noin niinkun kauniisti sanottuna. Vaaka väitti, ennenkun heitin sen parvekkeelta alas, että oon tällä hetkellä painavimmillani mitä oon koskaan ollut. Elikkäs dieettihommat alko nyt, jos joku näkee mut vetämässä suklaata salaa jossain nurkassa niin saa tulla lyömään nyrkillä naamaan! Kiitos! Ja loppukevennyksenä mun tän päivän eväät. Huom tuo Koff taka-alalla ei ole minun.




AINIIN KÄÄK APUA! Mun piti ommella aikasemmin täällä TTP:ssä esittelemääni tiki-henkiseen mekkoon paremmasta matskusta olkaimet, kun ne vanhat oli sellaset kuminauhalörpäkkeet, mutta ompelukone on rikki??!?!?! Sille mekolle olisi meinaan tilattu keikka tonne Tuurin kyläkauppaan lauantaiksi. Sieltä alalangasta tulee vaan semmosta maailmanlopun sotkupaakkua, mitä ma teen?! Olen jo yrittänyt laittaa langat uusiksi ja uhkailla ja heristellä nyrkkiä koneelle, mikään näistä ei auta. Uusi mekko, pakko hankkia maybe?

2 kommenttia:

  1. Täytyy kyl sanoa, että mietin kyl että mitäs hittoa täällä tapahtuu, kun näin ne salaatit plus muut rehut siel jääkaapis ::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no perkele joo! muista sit hei että fronttitanko takaraivoon kajahtaa jos suklaa suuhun sujahtaa, vahdit mua töissä!

      Poista