tiistai 1. toukokuuta 2012

26.

Nyt tulee semmosta päivän asujen tykitystä että oksat pois!

Eilen meidän vapun juhliminen meni melko rauhallisesti. Tulin töistä kotiin vasta kuuden jälkeen ja sitten nukuin hetken. Ei osattu päättää että ollaanko vaan kotona nyhjäämässä vai mennäänkö Kallioon baariin ja sitä arpoessa menikin muutama tunti. Sitten kun vihdoin päätettiin että no mennään saatana niin syöksyin vartissa kotiröhnövaatteista ihmisvaatteisiin ja maalasin vähän naamaa. Vartti! Erittäin erinomainen suoritus, vaikka itse sanonkin. Normaalisti menee 2h kun venkslaan vaatteiden kanssa ja laitan vitusti liikaa meikkiä ja kiukuttelen kun tukka on paska. Tultiin kotiin jo yhden jälkeen bussilla, ei psyyke kestänyt ajatustakaan niistä pilkun jälkeisistä ruuhkabusseista ja siitä kuumottamavasta tunteesta että kuka tämän sardiinipurkin matkustajista oksentaa mun päälle (kun kerrankin ei itse ollu semmoisessa kunnossa he he önk tönk). No mutta tämmöset kuteet repäsin sitten kiireessä päälle. Miksi mun naama on tommonen pommi äää mä en kestä.

Myymeli-takki ja pipo H&M
Farkkuleggarit DrDenim Plenty
Kengät Vans
Laukku Zara (jossa on vuoren sisällä hälytin, joka on aktivoitunut tässä puolen vuoden sisällä jo kaksi kertaa eli alkanut huutamaan joka hälytysportilla. Ihan vitun näppärä homma Zaralta tämä kiitos vaan perkele)
Kaulatuubihomma GT


Tänään käytiin tuolla naapurikylän huoltoasemalla vähän jäätelöä ja vissyä ostamassa. Otin hississä itestäni kuvan koska olen vähän nolo, tadaa.


Pakotin kyllä myös Nibuelin ottamaan musta kuvan ulkona. Ainiin, mulla on tässä uudet housut! PINKIT! Kuinka kreisiä! Mä en tiedä mikä mua noissa niin viehätti. Ehkä se on se mun sisäinen Johanna Tukiainen joka noi niin palavasti halusi.

Takki H&M
Paita Vailent
Fakkuleggarit DrDenim Kissy
Kengät Vans
Tuubikaulahomma GT
Aurinkolasit löydetty

Semmonen vappu täällä. Paska ja turha juhla sai arvoisensa postauksen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti