sunnuntai 19. elokuuta 2012

70.

Mun lauantainen vapaapäivä ei mennyt ihan niinkun Strömsössä. Käytiin Nikon kanssa torstaina eräässä huonekaluliikkeessä ostamassa plafondivalaisin keittiöön. Siellä liikkeessä oli jotkut madnessalennukset ja ihan saatanasti porukkaa. Jonottelin noin 25min myyjän juttusille kun haluttiin yksi tietty lamppu josta roikkui lappu "vain tämä kappale, 40€" että saataisko se alas että päästäisiin vittuun täältä. Sitten kun oli mun vuoro, sanoi myyjä että "...jooo tota ei kyl voi myydä, sori." vaikka olin kuullut kuinka edellisille sössöttäjäasiakkaille oli sanottu että kyllä ne näytekappaleetkin myydään. Tässä olisi ollut kyllä kaikki ainekset kasassa sellaiseen aasiakasmaiseen kilarikohtaukseen mutta koska olen itsekkin aspahommiza en ikinä tekisi niin. Mietin vaan mielessäni että bitch please, kyllä kaikki sen tietää että  ette vaan jaksa ottaa sitä lamppua alas tuolta, miksi siinä muuten olisi lappu "viimeinen kappale 40€" MA VAAN KUSU. Otettiin sitten tuplasti kalliimpi valaisin ja kun äästiin kotiin niin huomattiin että se on valmiiksi rikki. JAHUUU!





 Lauantaina sitten mentiin uudestaan kyseiseen liikkeeseen vaihtamaan lamppu uuteen. Niko meni hoitamaan sen vaihdon ja mä menin ronklaamaan kaikkia sisustusasioita mitä Niko ei koskaan jaksa mennä katsomaan. Ostin kaikkea supertärkeää ja tarpeellista, kuten helmivalokuvakehykset mun veljentytön kuvaa varten ja tuikkukippoja ja laatikon mausteille.






Mentiin siitä sitten vielä Ikeaan, koska siellä oli huomattavasti halvempia henkareita kun tässä edellisessä kaupassa. Niko jäi pihalle venailemaan ja mä lähin kipittämään Ikeaan hakemaan niitä henkareita. Köpöttelin Ikean rappusia alaspäin (huom ballerinat jalassa) ja yhtäkkiä vetäisinkin sellaiset universumin noloimmat b-luokan komedia-lipat siihen rappusiin! Why must I always fail so much?! Nousin siitä noin nanosekunnissa ja lähdin kinkkaamaan pois onnettomuuspaikalta. Nyt mulla on polvessa tennispallon kokoinen kuhmu ja mustelma ja kaikki polven liikuttaminen sattuu, oikea päkiä on turvonnut ja nahat rullalla ja perseessä on munakoison kokoinen ja värinen, helvetin kipeä mustelma. Istuminen ja kävely sattuu. I`m #1  so why try harder.
 




Kotona huomasin että se Vilman kuvalle ostettu valokuvakehys oli mennyt ihan säpäleiksi kun oli kaatunut perseelleni siellä rappusissa ja kehykset oli murskaantunut repussa mun alle. Wääää. Ainiin joo, kotona huomattiin myös että se uusikin lamppu oli reunasta rikki TROLLOLLOLLOLLOOOOOOOOO!





Ainiin kuvissa näkkyy mun la päivän rönttöasu eli JC:n maksimekko joka mulla yltää vaan vähän puolen säären yli koska oon niin maksi itekkin. Meijän kilpikonna Turbotappi pääsi pihalle ulkoilemaan ja syömään. Se raukkeli asuu tällähetkellä pahvilaatikossa koska mun iskältä tilattu kaksikerroksinen uusi Turbon koti ei ole vielä valmis. Ei muuta asiaa tällä kertaa, heippa!


2 kommenttia:

  1. Sympatiaa :( Kuulostaa liian vaikeelta! Ihme myyjä..

    VastaaPoista
  2. Oh noo! Oot ihana, onks teillä kilppari? :o supa cute!

    VastaaPoista