tiistai 13. maaliskuuta 2012

12.

Töttöröö! Infernaaliset hammaskivut jatkuvat, terveisiä riemun ja ilon ytimestä!

Särkylääkepöhnöissä hiippailin Tiksiin ripsihuoltoon tälläisissä rytkyissä. Pakotin Nikon ottamaan kuvan, mutta joku (minä) oli jättänyt järkkärin päälle ja järkkäristä oli patterit/akku/mikä siinä nyt onkaan loppu, joten kuvat ovat päätä huimaavan hyvää kännykkäkamera laatua.







Oli taas Marilla kestämistä mun ja mun ripsien kanssa, kun mä rimpuilin ja tikistin silmiä vaan täysiä yhteen. Marin ja mun hermolomien jälkeen Mari tekee mulle liukuvärjätyn tukan! Joo! Eli tyvestä tukka pysyy mustana mutta latvoista noin 20cm olisi ruskeaa ja sitten ihan latvoista vaaaleaa. Vähän niinku tällänen, mutta tietenkin lyhyemmällä matkalla tuo väri you knows...



Syteen tai saveen, vaikka latvojen blondaus tuhoaisikin hiukset niin tommonen parinkymmenen sentin menetys ei tässä reuhkassa tunnu missään, joten meinaan kerrankin koittaa jotain kreisiä! Oon aina ollut kauhean arka tän mun tukan kanssa, villein juttu mitä oon tehnyt on otsatukan leikkaus uuu watch out we got a badass over here.

Nyt me meinataan Hugon kanssa katsoa telkkaria ja syödä jäätelöä, adjöö.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti