torstai 8. maaliskuuta 2012

7.

Suuren kysynnän vuoksi nyt tulee ensimmäistä kertaa päivän asu IIIK!

Elikkäs tänään töissä mulla PITI olla tälläiset rytkyt. Perinteisesti mustaa ja löysähkö yläosa ettei röllömakkarat näy niin pahasti.


Coco, vanha linssilude ja attention whore, halusi myös kuvaan. Olin että "pois, minun huomiot!!!"



Työpaikkani oli kuitenkin päättänyt toisin. Olen siis töissä (tai olen ainakin vielä 5 päivää, sitten siirryn kivempaan työpaikkaan paremmalla palkalla cos I`m #1 JEE) sellaisessa ruotsalaisessa halpavaateketjussa joka about muutaman kerran vuodessa tekee yhteistyömalliston jonkun designerin kanssa. Yleensä näiden yhteistyömallistojen julkaisupäivänä myyjät joutuvat pitämään jotain tiettyä paitaa, joissa lukee isolla että designer for halpavaateketju, että riehuvat ja repivät asiakkaat tunnistavat myyjäksi. No tällä kertaa lykästi niin kivasti että tämä pakollinen paita oli sellainen miesten t-paidaksi mitoitettu, ei yhtään hengittävä, pallokuosinen värihirviö. En iljenny ottaa kuvaa kyseinen mörkö päällä, mutta tässä kuva paidasta mytättynä kasaan ettei firman logo vaan näy. Ooo so mysterious I is!



Tilannehan on siis se, että tuommonen kreisi madness-kuosinen teltta ei välttämättä ole just se juttu mitä mun itäsaksalaisen kuulantyöntäjän harteet kaipaa, kiitosta vaan.

Ja sitten tärkeämpiin asioihin, mä en saanut äiältä naistenpäivälahjaksi mitään?! En karkkia, en kukkia, en timanttisormuksia en mitään! En tajunnut laittanut sillon avioehtoon että kaikkina pilipalijuhlina mulle täytyy kantaa lahjoja koska oletin että sehän on nyt itsestäänselvyys, mutta ei. Nyt harmittaa. Kotona odotti roskapussi ovella, tiskit altaassa ja koko illaksi treeneihin lähtevä mies.



Onneksi naisenvaistoni olivat terässä päivällä ja osasinkin odottaa tätä lahjattomuutta, joten kävin töiden jälkeen vähän Monkissa tuhlaamassa. HA! Olen viettänyt tämän naistenpäivän ehtoon kivasti yksin kotona ja olen mm kuunnellut kaikkea hyvää musiikkia (Backstreet Boys), peilaillut uusia kuteita ja katsellut kuinka tiskit edelleen lilluu altaassa.



PS: Hieno leidi S.N, sä olet mulle ainakin viisitoista olutta velkaa siitä että mä tein ton sun työvuoron!


EDIT. Perun kaikki pahat puheeni äiästä, se tuli äsken treeneistä kotiin kahden karkkipussin ja namiaskin kanssa mmuhuhuhuhuuu! Meikä nyt:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti